17.09.2011

ciepło ,aktywnie i z IGUNIĄ !
uwielbiam tak spędzać weekendy ,niby w ruchu ,ale leniwie. 
w dzisiejszym poście moja nowa miłość !!!
spodnie firmy Motel Rocks ,kupione w butiku Bubba Gamp dosłownie rzuciły mnie na kolana!
z jednej strony trochę elegancji bo połączenie dwóch klasycznych kolorów B&W,
a z drugiej z mocnym rockowym pazurem!
strasznie lubię takie połączenia i chyba nie będę się z nimi rozstawać!








pants - motel rocks /bubba gamp
top - h&m
sunglasses - h&m
bag- vintage
bracelets - friend's
wedges - @




23 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wszędzie te same buty

alix fashion pisze...

tak to jest, jak się już w czymś zakocham to na amen ! :)

Anonimowy pisze...

hmm,jak dla mnie ten zestawi jest świetny! a te spodnie nieziemskie! osobiście takich poszukuję :)

Anonimowy pisze...

świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się ten zestaw, spodnie rządzą ! :))

Anonimowy pisze...

Cudowne zestawienie ! Wszystko razem pięknie wygląda ,zlewa się w spójną całość ,nic nie odstaje ,wszystko dobrane idealnie !Oby tak dalej :*

Anonimowy pisze...

podoba mi się to zestawienie;)

Anonimowy pisze...

chce te spodnie! :D

Anonimowy pisze...

Żeby zakładać takie spodnie trzeba mieć niesamowicie piękne nogi,a ty bezwzględnie takie masz :D

Anonimowy pisze...

znalazłam Cię na stylio. Spodnie są takie ,że szczena opada,ale nie rozumien tego połączenie z tą torebką.

Ostatnie zdjęcie łał!!

eddie pisze...

ostatnie zdjęcie wymiata! :)

Sylwia pisze...

ZAJEBISTE!!!!

darenia pisze...

witam! bardzo często robię na tej miejscówce fotki na bloga :) i odrazu poznałam, że to Radom, fajne jest stopkać kogoś z Radomia, pozdrawiam :)

Joanna pisze...

spodnie <3 swietne. mozna wiedziec, ile kosztowaly?

anetaaneta pisze...

GENIALNE spodnie!

Anonimowy pisze...

Zajebiste te spodenki, nie wiesz czy można je dostać gdzies w W-wie?

nudecouture pisze...

Wow, extra zdjęcia i blog!

Dodaję do obserwowanych :))

alix fashion pisze...

spodnie kosztują chyba dokładnie 219 zł ,czy w warszawie to nie wiem ,ale na stronie motel rocks dostaniesz je na pewno :)

AleksandraNajda.com pisze...

wspaniały zestaw i genialne zdjęcia. Podoba mi się cały Twój blog i dodaję do obserwowanych. ;)

Paulina Galicka pisze...

Kochana! jesteś gwiazdą! piękne stylizacje, notki i cała strona. inspirujesz!:) będę często zaglądać:) zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl!:):*

ALEKSANDRA pisze...

bardzo fajny nowy nagłówek,
widziałam te spodnie u nas w galerii, ale chyba się na nie nie zdecyduję, nie do końca mój styl, ale na Tobie wyglądają świetnie :)

Caitlin pisze...

Spodnie są przepiękne, świetnie wyglądają na Twoich nogach! ;)

Secret garden pisze...

Podoba mi się;p

Unknown pisze...

I asked for these jeans for Christmas, I hope that my dad read my million texts begging for them!

prettylittledollyx.blogspot.com