10.09.2011

Uwielbiam tak intensywnie spędzać czas!Mogę nadać dzisiejszemu dniu tytuł "IGA".Kocham z nią przebywać!
Jestem na nogach od 7 ,ale z minuty na minutę nabieram coraz to większej ilości niespożytej energii !
Nie wiem co się ze mną dzieję ponieważ moja osoba leniwca pospolitego nie jest przyzwyczajona do takiego szybkiego tempa..podoba mi się to !Słoneczko wstydliwie wychodziło co chwilę i tak cudownie muskało moją skórę swoimi ciepłymi promykami! Zdecydowanie nie chcę jesieni ,a kysz.





dress - bubba gamp
bag - reserved 
sunglasses - reserved
jacket - wilki dwa


no i mój osobisty fotograf  i osobista dziewczyna :*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

zapraszam do udziału w konkursie

http://iamemiliaa.blogspot.com/2011/09/uwaga-konkurs.html

Anonimowy pisze...

Przepiękny strój !Przeuroczo wyglądasz!

Anonimowy pisze...

you look great ! xo

Anonimowy pisze...

chciałbym to zobaczyć na zdjęciach w takim wydaniu jaki ostatnio miałaś na sobie !(koturny i bez rajstop) widziałem Cię w tym na mieście ,wyglądało MNIAM !